Susu Kambing Boleh Kenyang ke?

Minum susu kambing boleh buat kita kenyang? Eh biar betul ni.
.
Mula-mula dulu memang macam tak percaya. Tapi sebab susah sangat nak solat disebabkan oleh tubuh badan saya yang agak besar, saya cuba jugak. Niat saya memang nak sihat je masa tu asalkan saya dapat melakukan ibadat. 
.
Nak diet pulak saya tak sanggup sebab hari-hari saya tak tahan dengan makanan-makanan yang sedap. Rasa rugi kalau tak makan. Tapi apa yang saya perasan sejak saya mula amalkan pengambilan susu kambing ni, selera makan saya ni kurang sikit sbb perut selalu rasa kenyang. 
.
Minuman susu kambing keluaran Asmak memang semuanya mengenyangkan. Susu kambing original, koko mahupun kopi. Semua saya suka. Kalau kata suruh pilih satu je favourite susu kambing ni, saya tak boleh nak decide mana satu. Sebab semuanya best!😍
.
Antara kelebihan lain susu kambing Asmak ni ialah dapat menambahkan tenaga harian kita. Alhamdulillah sekarang saya dah berjaya turunkan berat badan dan saya dah pun kecapi berat badan yang ideal. Nak beribadah sekarang pun tak rasa termengah-mengah. Terima kasih Asmak keluarkan produk susu kambing ni. Memang kegemaran saya😍😍Jom dapatkan susu kambing kegemaran anda sekrang di:

Asmak Distribution Centre (ADC) Teluk Intan
013-581 9100 / 010-536 9100
https://maps.app.goo.gl/M2EHwaijPbAeK4ez9  


0135819100 Rabiahtun

Comments

Popular Posts